Stichting Zino BeikNaam: Beik
Geboortedatum: 21 december 2017
Kan bij katten: ja

Een nieuw mandje voor Beik gezocht!
Mag ik jullie voorstellen aan Beik, een lieve stabij reu van vijf jaar.
Over Beik kunnen we zoveel goeds zeggen: Beik is een goed getrainde hond die prima luistert. Hij kan goed opschieten met de kat des huizes. Kon het voorheen ook goed vinden met de kippen.
Beik houdt van snuffelen, achter een bal aan rennen, apporteren, zwemmen. Hij kan braaf aan de lijn lopen en neemt zelfs bij het zien van een kat van zijn baasje aan dat het een lieve kat is die niet de boom in hoeft te worden gejaagd. Als Beik kinderen ziet is hij enthousiast, maar luistert dan ook goed naar een commando ‘zit’. Beik kan prima een paar uur op het huis passen als de baas weg moet.
Helaas is zijn baasje noodgedwongen verhuisd naar een stad en dat is ongeveer het enige wat Beik niet leuk vindt. Na een jaar proberen om Beik gewend te laten raken aan de nieuwe omstandigheden heeft zijn baasje besloten dat het voor Beik beter is dat hij weer naar een rustige omgeving verhuisd, naar een huis met een tuin, dat hij weer een gezin om zich heen krijgt.
Beik heeft een puppycursus gedaan, een vervolg cursus en heeft speuren 1 & 2 gedaan.
Stichting Zino Beik1Wij zijn op zoek naar een eigenaar die Beik kan geven wat hij nodig heeft; ruimte, mensen om zich heen , waar hij mee kan dollen, hij is dol op mannen en jongeren , hij houdt van buiten zijn, spelen en speuren. Dus zijn toekomstige mensen hebben zeker een pootje voor als ze ook van speuren houden en dat met Beik willen oppakken.

Ben jij die baas die aan deze beschrijving voldoet en wil je een super maatje om mee aan de slag te gaan? Heb je ook genoeg tijd voor Beik? Stuur ons dan een mail: stichtingzino@gmail.com o.v.v. Beik.

: Alie Pepping (06 – 33 30 98 26)