Naam: Beike
Geboortedatum: 13 september 2013
Kan bij katten: ja

Mag ik jullie voorstellen aan Beike. Deze enthousiaste en speelse vent zoekt een nieuw mandje vanwege een veranderde thuissituatie. De baasjes zijn erg druk en hebben daardoor te weinig tijd voor Beike. Het wandelen en het leuk bezig zijn met Beike schiet er bij in waardoor Beike zijn behoefte in de tuin doet. De baas zoekt nu een mooi plekje, waar hij Beike met een goed gevoel kan plaatsen.

Binnen is Beike lekker rustig. Hij ligt het liefst bij je in de buurt en wil dan graag knuffelen en kroelen. Als er iemand komt is hij waaks en wil dan wel blaffen. Dit is goed te corrigeren. Beike vindt jonge kinderen spannend en moet aan ze wennen, onbekende kinderen probeert hij in eerste instantie te ontwijken. Als het erg druk wordt wil Beike soms naar de enkels happen zodat de kinderen schrikken. Dit is voor Beike een spelletje. In huis is Beike eigen katten gewend. Beike kan niet in een bench, maar hij is nu op werkdagen een hele dag alleen thuis in de hal.

Buiten loopt Beike goed aan de lijn. Als hij in het bos losloopt blijft hij bij je in de buurt en is lekker aan het struinen. Met de bal spelen is een favoriete bezigheid. Zwemmen doet hij ook graag. Op andere honden en mensen reageert hij enthousiast. Door onbekende kinderen die op hem af komen rennen voelt hij zich bedreigd en hij probeert ze te ontwijken.

Wij zoeken voor Beike een lieve en ervaren baas. Die het ras kent, lekker met Beike wil wandelen, hem los laat lopen en waar hij lekker in de tuin kan. Heeft u die warme mand voor Beike, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman