Stichting Zino BennyNaam: Benny
Ras: wetterhoun x Duitse staande korthaar
Geboortedatum: 11 juli 2021

Dit is Benny, een heerlijke enthousiaste blije mix. Die zo lekker lomp is dat de hele jonge kinderen bang zijn geworden voor hem, hij is groot en springt ze blij omver. Het is voor iedereen en voor hem het beste om een nieuwe beste mand te krijgen.

Benny is blij, wil alles doen, is voor alles wat nieuw is in, dat vraagt gewoon wat begeleiding zodat hij ook zijn rust kan gaan nemen. Hij vindt iedereen leuk en lief en laat dat ook merken, blij opspringen en daarna luisteren naar het commando laag. Hij kan het wel, alleen is het leven gewoon zo leuk.
Het is ook wel een boef hoor, wanneer hij iets heeft, vindt hij dat lastig om af te geven, ook dat is trainbaar, door steeds dingen te ruilen voor wat lekkers, want hij houdt heel erg van eten.

De basiscursus puppy heeft hij binnen, hij deed het daar goed en dat merk je bij loslopen: hij houdt je heel goed in de gaten en komt terug wanneer je hem roept.
Benny houdt van buiten los rennen, spelen met andere honden, spelen met de bal in huis en samen opdrachtjes doen.

Benny houdt er niet van als jij iets wilt van hem en hij wil dat niet, hij laat dat merken door te blaffen en happen, dat is ook nog pup gedrag. Door straks in een nieuwe situatie te wonen is dit anders en zal hij snel wennen aan nieuwe gewoontes.
Benny houdt van eten, hij at alles op wat hij tegenkwam, gelukkig wordt dit minder, het blijft nog wel even aandacht nodig hebben.

Wie heeft die nieuwe beste mand, heb jij die nieuwe beste mand voor Benny? Wil je ons mailen: stichtingzino@gmail.com o.v.v Benny.

Contactpersoon: Jolande, 06 436 814 73