Stichting Zino BoBoNaam: BoBo
Ras: jack russell terriër
Geboortedatum: 23 oktober 2020
Kan bij katten: ja
Kan bij kinderen: ja (boven de 12 jaar)
Kan loslopen: nee

Meet BoBo! Een lieve knuffelige jack russel terriër reu van 1,5 jaar oud. Wij zoeken voor BoBo een nieuwe beste mand. BoBo is opgegroeid met een oudere jack russell van nu 10 jaar, twee katten en twee baasjes die veel thuis werkten in corona-tijd. Het baasje van wie BoBo is, gaat onverwachts op kamers wonen en kan hem niet meenemen. Zij vindt dit heel erg, want BoBo is haar levendige knuffel die het liefst altijd tegen haar aan ligt. Het andere baasje heeft een drukke baan en daardoor is er niet genoeg tijd meer om voor twee hondjes te zorgen. Omdat zij willen dat BoBo goed terecht gaat komen, hebben zij ons ingeschakeld om op zoek te gaan naar de allerbeste mand, want dat verdient deze lieverd.

Wij zoeken iemand die veel tijd en aandacht in BoBo kan stoppen, er graag met hem op uit wil gaan, hem wil trainen en hem wil overladen met knuffels en veel liefde. Denk jij dat BoBo deel uit mag gaan maken van jouw/jullie gezin, lees dan snel verder en ontdek wie je met BoBo in huis gaat halen.

BoBo is een ontzettend lieve jack russell die heel graag bij zijn baasjes in de buurt is en erg houdt van knuffelen. Hij is superlief, gezellig, is speels, een praatjesmaker en wordt graag uitgedaagd voor spelletjes, aldus zijn baasjes. BoBo houdt van rennen aan de lijn, lekker naast de fiets lopen af en toe en hij is dol op water.

Het tegenkomen van andere honden en katten buiten, vindt Bobo nog wel lastig. Hij kan dan gaan blaffen en aan de lijn trekken en niet meer goed luisteren. Dit gedrag is getriggerd door de andere jack russell. Kleine kinderen vindt BoBo spannend en onvoorspelbaar en hij zal daar vaak eerst tegen blaffen. Vandaar dat wij BoBo niet in een gezin met kleine kinderen plaatsen, ondanks dat hij superlief is. Ook vindt BoBo borstelen heel erg eng.

Verder kunnen we nog vertellen dat BoBo de puppy- en pubercursus goed doorlopen heeft, dat hij goed alleen thuis kan zijn en dat hij heel slim is.

De ideale eigenaar is iemand die goed kan omgaan met honden en ervaring heeft met honden en liefst met dit ras en die veel tijd in hem wil steken, zodat BoBo de aandacht krijgt die hij verdient.

Lijkt het je wat om de nieuwe baas van BoBo te worden? Stuur dan een e-mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. BoBo.

Contactpersoon: Ineke (06 – 50 65 15 00)