Stichting Zino BoetNaam: Boet
Geboortedatum: 29 maart 2020

Mag ik jullie voorstellen aan Boet. Voor deze lieve jonge reu zoeken wij een nieuw mandje omdat hij meer aandacht en beweging verdient dan dat de huidige baasjes hem kunnen bieden. Door onvoorziene omstandigheden is Boet nu teveel alleen en kan er niet genoeg aandacht aan hem geschonken worden

Binnen is Boet een vrolijke enthousiaste hond die graag bij je is. Boet is opgegroeid met kleine kinderen en vindt kinderen geweldig. Boet wil graag aandacht en als hij dit krijgt dan geniet hij volop. Hij zit niet meer in de bench vanaf dat hij 1 jaar is geworden. Hij kan een paar uurtjes alleen zijn, maar lang alleen blijven vindt hij niet leuk. Boet blaft wel eens maar is niet echt waaks. Hij blijft lekker bij je in de buurt, als hij rust zoekt gaat hij op zijn eigen plekje liggen. Hij slaapt ‘s nachts in de gang, dan hoor je hem niet.

Stichting Zino Boet1Buiten is Boet graag met de baas in de vrije natuur, het strand en het bos. Boet geniet daar met volle teugen, rent heerlijk los en houdt zijn baas goed in de gaten. Andere honden vindt hij leuk, katten zijn wezens waar je achteraan moet gaan. Boet is graag buiten en loopt het liefste los in het bos. Hier is hij sociaal naar andere honden toe en houdt hij je in de gaten. Hij kan wel opspringen bij andere mensen als hij wat lekkers ruikt wat ze in hun zak meenemen. Aan de lijn loop hij netjes mee en mag dan ook graag even snuffelen. Boet wil graag rennen, hij heeft veel energie en deze energie moet hij ook echt kwijt om daarna rustig te kunnen slapen. Onbekenden moeten even besnuffeld worden, dan is het goed.

Wij zoeken voor Boet een lieve en ervaren baas, die van Boet kan genieten zoals Boet is, die er vooral zin in heeft om met Boet aan het werk te gaan. Een baas die Boet voldoende uitdaging geeft want Boet heeft veel energie die hij kwijt moet. Iemand die het prachtig vindt dat Boet is zoals hij is, lekker met hem wil wandelen en knuffelen.

Heeft u die warme mand voor Boet, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman