Naam: Boy
Geboortedatum: 15 augustus 2012
Kan bij katten: ja
Kan loslopen: ja.

Dit keer gaan wij Boy helpen herplaatsen. Boy is een Friese stabij van 7 jaar jong.

Boy is verhuisd van het platteland naar een tussenwoning in de stad. Hij woont tussen drie middelbare scholen in en alles om hem heen is druk en vol met prikkels. Boy komt niet meer tot rust. Daarom zoeken zijn baasjes een nieuwe mand op een rustigere plek.

Boy is een heerlijke nieuwsgierige hond die graag alle honden en katten (Boy is opgegroeid met katten) buiten wil begroeten. Aan de lijn kan hij soms trekken. Zijn neus gebruikt hij graag en hij snuffelt veel. Bij harde geluiden wil hij graag naar huis toe, die geluiden die vindt hij spannend. Al die kinderen van de middelbare scholen die (vooral nu) veel herrie maken, dat is te veel voor hem

Naar onbekende kinderen en volwassenen is hij rustig, nieuwsgierig en soms wat op zijn hoede. In huis is hij meestal rustig en slaapt hij graag. Soms speelt hij met zijn baasjes. Op langslopende mensen reageert hij met geblaf. Vuurwerk en onweer vindt hij verschrikkelijk.
Boy vindt kinderen groot en klein leuk en hij is er superlief mee.

Boy zijn baasjes hebben gedragshulp ingeschakeld om te kijken of ze hem konden laten wennen aan al die drukte. Helaas is dat mislukt.
Boy zoekt een nieuw baasje buiten de drukte, het liefst een prikkelarme omgeving met geduldige mensen.

Ben jij die baas?

Heb jij het beste mandje voor Boy?

Wil je ons mailen? stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Jolande en Gaby