Stichting Zino CooperNaam: Cooper
Kan bij honden: soms
Kan bij katten: ja
Kan bij kinderen: nee

Voor Cooper zoeken zijn baasjes een nieuwe beste mand. Cooper is een prachtige jonge heidewachtel die blij wordt van hersenwerkjes, zwemmen, spelen, trainen en werken met zijn neus en daarna lekker slapen. Cooper kan prima alleen thuis zijn. Hij wandelt goed mee aan de lijn, loopt hij los dan rent hij vrolijk rond en houdt je in de gaten. In de buurt van water moet hij aan de lijn, hij wordt wild van de dieren in het water en gaat er achter aan.

Stichting Zino CooperCooper woont in een jong gezin en ervaart veel prikkels, daardoor is hij erg beschermend naar zijn eigen ruimte en ‘prooi’. Hij maakt dat duidelijk, op niet zo’n handige manier, door zijn tanden te laten zien. De baasjes zetten hem dan even apart om tot rust te komen.

De baasjes hebben met Cooper veel getraind maar hij blijft geprikkeld en ‘aan’ staan. De baasjes zien zijn nieuwe mand staan bij een baas die geen kinderen heeft, omdat Cooper onvoorspelbaar is naar kinderen. Een baas die in een prikkelarme omgeving woont. Een baas die niet te veel van Cooper verwacht en hem eerst lekker laat wennen aan zijn nieuwe omgeving. Een baas die jachttraining met Cooper gaat doen, hij heeft een goed jachtinstinct en ‘will to please’.

Staat de nieuwe mand voor Cooper bij jullie?
Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Cooper

Contactpersoon: Ria (06 11 06 79 53)