Stichting Zino DPIStichting Zino is blij verrast met een prachtige donatie van dit innovatieve bedrijf! Onze speciale dank voor team 3 (Philip, Robin, John, Roland, Yashica, Dennis en Laurens), dat ons heeft voorgedragen en een maand lang alle stappen heeft gezet in de stappenchallange van DPI.

Team Zino

Alle collega’s van DPI zetten hun beste beentje voor

Samen bereiken we veel meer dan alleen! Bij Dutch Process Innovators vinden we het belangrijk dat onze adviseurs goed in hun vel zitten. Dit stimuleren we door diverse alternatieven te organiseren vanuit DPI gezond. Daarnaast besteden we ook aandacht aan het verbeteren van de maatschappij.

Afgelopen weken kwamen deze twee aspecten samen in de DPI stappenchallenge: in vier teams hebben onze collega’s vier weken lang zo veel mogelijk stappen gezet. Niet alleen omdat dit gezond is voor onszelf, maar ook om geld op te halen voor vier goede doelen, namelijk Stichting Studentenprojecten Nepal , Stichting Zino: Herplaatsing & Bemiddeling van Honden, Jeugdfonds Sport & Cultuur en Stichting ALS Nederland. Deze week kwam de challenge ten einde en werden de cheques met de opgehaalde bedragen uitgereikt.

Benieuwd hoe wij nog meer ons beste beentje voor zetten? Kijk dan op dpi.nu