Stichting Zino DexNaam: Dex
Kan bij honden: onbekend
Kan bij katten: onbekend
Kan loslopen: nee

Samen met de baasjes zoeken wij een nieuwe beste mand voor Dex.
Dex is een vriendelijke stabij/wetter-kruising reu van bijna 4 jaar. Door een relatiebreuk is Dex niet bij het baasje gebleven, sinds 2 maand is Dex weer terug bij het baasje.
In de afgelopen 3 jaar heeft Dex voornamelijk buiten aan de ketting gelegen en de nachten in een bench. Nu hij weer bij zijn baasje is geniet hij van het huisleven, hij heeft zich snel en prima aangepast. Hij is inmiddels zindelijk en vindt het heerlijk om geaaid en geknuffeld te worden en te spelen met zijn bal en trektouw.

Stichting Zino DexDex trekt aan de lijn en kan (nog) niet los lopen, dit kan hem met geduld zeker aangeleerd worden. Hoewel Dex de afgelopen jaren samen met een nestgenoot heeft geleefd, reageert hij op andere honden door er op te springen, dit heeft nog training nodig.

Dex heeft een behoorlijke verlatingsangst ontwikkeld zodat de buren het niet zo gezellig meer vinden. Dex zijn nieuwe mandje staat dan ook bij baasjes die veel thuis zijn en die “buiten” wonen. Die de liefde, begrip en geduld hebben met de dingen die Dex nog moeilijk vindt en zijn soms rusteloze gedrag.

Ben jij de baas die Dex dat kan bieden?
Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Dex.

Contactpersonen: Ria ( 0611067953) en Anneke