Naam: Gijs
Ras: Friese stabij kruising
Geboortedatum: 30 juni 2018

Mag ik jullie voorstellen aan Gijs. Deze enthousiaste en speelse vent zoekt een nieuw mandje. Het baasje is erg ziek geworden waardoor zij vaak en lang naar het ziekenhuis moet. Het wandelen en het leuk bezig zijn met Gijs werd door de buurt gedaan, nu zit Gijs voorlopig bij de fokker. De baas zoekt nu een mooi plekje, waar zij Gijs met een goed gevoel kan plaatsen.

Gijs is een jonge enthousiaste hond die lekker aan het puberen is. Het baasje heeft door haar ziekte geen cursus kunnen volgen, Gijs kent een paar basiscommando’s, maar moet nog veel leren. Gijs’ linker voorpoot staat wat naar buiten, daarvan heeft hij geen last.

Binnen is Gijs lekker rustig. Hij is het liefst bij je in de buurt en ligt dan lekker in zijn mand. Gijs is niet gewend aan een bench, maar kan makkelijk een paar uur alleen zijn. Gijs vindt kinderen leuk en gezellig.

Buiten loopt Gijs aan de lijn. In het begin trekt hij, maar dat wordt al snel minder. Als hij op de hei losloopt blijft hij bij je in de buurt en is lekker aan het struinen. Met de bal en stokken spelen is een favoriete bezigheid. Op andere honden en mensen reageert hij enthousiast.

Wij zoeken voor Gijs een lieve en ervaren baas. Die hem nog wat dingen wil leren, lekker met Gijs wil wandelen, hem los laat lopen en waar hij lekker in de tuin kan. Heeft u die warme mand voor Gijs, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman

0 antwoorden