Stichting Zino GuusNaam: Guus
Kan bij honden: nee
Kan bij kinderen: nee
Kan loslopen: nee

Voor deze stoere, grote Guus, een kruising Duitse dog x Husky van 7 jaar zoeken wij een nieuwe beste mand. Guus zijn karakter is het meest van een Duitse dog. Waarom zoekt Guus een nieuwe beste mand? Helaas is één van zijn mensenbaasjes getroffen door een hersenbloeding en ziet het er niet uit dat deze ooit Guus nog uit kan laten. Zijn andere mensenbaasje is slecht ter been en kan dus ook niet met Guus naar buiten.

Binnenshuis is Guus een grote lieverd. Buitenshuis reageert hij op katten en andere honden met fel blaffen en trekken aan de lijn.

Stichting Zino GuusGuus verblijft sinds 2 weken in een dierenpension. Dit pension kent hij al want daar ging Guus 2 x per week heen.
Guus is groot, stoer en sterk. De tegenstelling van zijn uiterlijk is zijn “autistische karakter”. Hij houdt van een vaste dagindeling. Gebeurtenissen buiten zijn comfortzone maken dat hij zich druk, groot en stoer gaat gedragen. Als je Guus niet kent, kun je hiervan schrikken, maar eigenlijk hoef je je nergens zorgen over te maken.
Guus spiegelt zich aan zijn baasje. Dus…wanneer de baas rustig is, is Guus dat ook!
Guus houdt van samen spelen, Guus houdt niet van veel drukte en geschreeuw.

De baas die we zoeken voor Guus is een baas met spierballen! Begrip voor zijn autistische trekjes is een must. Een prikkelarme omgeving met een grote tuin waar Guus lekker in kan rondrennen en spelen is ook belangrijk.

Ben jij de baas met spierballen? Wil jij deze stoere, grote, maar oh zo lieve Guus, een nieuwe beste mand geven?
Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Guus.

Contactpersoon: Lindy (06-38556279)