Naam: Harley
Ras: bordercollie
Geboortedatum: 27 juli 2018

Mag ik jullie voorstellen aan Harley?

Harley is een bordercollie van 10 maanden en echt een blij ei. Hij rent en speelt het liefst de hele dag. Hij heeft een puppycursus gevolgd en kent de basiscommando’s. Binnenshuis is Harley speels en druk, hij is een “sloper” met speeltjes. Harley uitlaten heeft nog training nodig, hij trekt aan de lijn en is erg gefocust op auto’s.

Wat Harley leuk vindt is spelen met zijn tennisbal, botten kluiven en rennen heel veel rennen. De baasjes zoeken een nieuwe mand voor Harley omdat hij meer aandacht nodig heeft dan zij hem kunnen geven.

We zoeken een baas voor Harley met liefde voor en kennis van het ras en die het leuk vindt en de tijd heeft om met hem te trainen. Harley kan geplaatst worden bij oudere kinderen en bij een andere hond. Katten is Harley niet gewend hij is wel gewend aan konijnen.

Ben jij die baas met de liefde en energie voor een bordercollie? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Ria