We hebben ons 4e speeltuinevenement in de Hondenspeeltuin Midden-Drenthe in Beilen gehad. In mei waren we in Wierden en daar hagelde het. Zondag in Beilen was het stralend weer! Heerlijk zonnetje met hoge (30+ graden) temperaturen. Het hondenzwembad was geopend en Lidie had ook de kleine badjes gevuld. De honden hebben echt genoten van al het gespetter.

De hondenschool Midden-Drenthe was aanwezig met uitleg en demonstratie’s over hersenwerk voor honden en gaven ook uitleg over signalen die honden afgeven. Soms zijn die voor het baasje zelf best lastig te ‘lezen’. Kortom een heleboel mensen blij gemaakt met adviezen.

Monika Bruntink gaf uitleg over Bach Bloesem Remedies. Een prachtige manier om uw hond op een natuurlijke manier te ondersteunen bijvoorbeeld bij vuurwerkangst of ander ongewenst gedrag. Monika ondersteunt regelmatig onze herplaatsers met Bach Bloesem Remedies.

Stichting Zino had zelf haar stand met allemaal mooie hond gerelateerde cadeaus. Op de stand lagen ook onze voorlichtingsposters die gratis werden meegenomen. En natuurlijk ook het lekkers van onze sponsors werd met liefde ontvangen door de kwispelstaarten.

Onze sponsors voor dit evenement waren;

Kelbo snacks is een kleinschalige producent van 100% natuurlijke hondensnacks. Kelbo maakt absoluut geen gebruik van kleur-, geur- of smaakstoffen in hun producten.

Van Noord’s diervoeders bieden via hun webshop echte service die zij in de dierenspeciaalzaak bieden. Je kunt bij hen altijd je vragen met betrekking tot huisdieren stellen. De service, kwaliteit en prijs van de webshop zijn identiek met die van de dierenspeciaalzaak in Amstelveen.

Gastvrouw Lidie heeft ons verwend met tosti’s en hamburgers en heel veel drankjes. Zij mag trots zijn op een hele mooie hondenspeeltuin waar de honden veilig kunnen spelen en zwemmen en behendigheid kunnen doen.  De baasjes kunnen heerlijk neerstrijken op 1 van de terrassen of in de schaduw van de bomen zitten. Als het regent is er zelfs een schuilhok. Met een toegangsprijs van maar 1 euro per hond per keer zeker een aanrader.