Stichting Zino IemkeNaam: Iemke
Geboortedatum: 15 november 2015
Stamboom: ja
Kan bij katten: ja

Voor deze pittige Friese stabij dame van 6 jaar oud zoeken we met spoed een nieuwe beste mand. Haar huidige baasje is terminaal en kan niet meer voor haar zorgen. Op dit moment wordt Iemke opgevangen op een ander adres.

Iemke is een gezonde, fitte stabij die geniet van haar wandelingen maar het zou voor haar ook top zijn als ze met haar nieuwe baas zou gaan speuren of een behendigheidscursus of een andere training gaat doen. Op dit moment is Iemke te zwaar dus kan ze wel wat beweging gebruiken.
Stichting Zino IemkeIemke is een echte gezinshond, baasgericht en stabiel. Ze kan prima met kinderen van alle leeftijden omgaan. Schrikt niet zo snel van vreemde harde geluiden. Vuurwerk vindt ze niet leuk net zoals heftig onweer. Katten binnen vindt ze prima, buiten wil ze er wel achteraan gaan. Andere honden kan ze goed mee om gaan. Ze houdt van zwemmen. Dit vindt ze zo leuk dat ze eigenlijk niet meer uit het water wil.
Alleen zijn vindt Iemke niet leuk! Als er een andere hond aanwezig is, gaat het beter.

Voor Iemke zoeken we een gezin dat veel aandacht en liefde aan haar kan geven, de nodige beweging, een leuke cursus/training met haar gaat doen. Iemke had een actief buitenleven, was heel veel met haar baasje op pad. Ze is ook gewend aan een scootmobiel. Een fijne grote tuin zou helemaal top zijn!

Willen jullie Iemke haar nieuwe beste mandje geven? Kunnen jullie dat op hele korte termijn? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Iemke.

Contactpersoon: Lindy (06 – 38 55 62 79)