Stichting Zino Jackie

Geboortedatum: 27 april 2019
Kan bij katten: onbekend
Kan bij kinderen: nee

Wie hebben we hier? Jackie. Jackie heeft de eer 2 rassen te vertegenwoordigen. Ze is een kruising Drentse Patrijs en Labrador Retriever. Jackie is een prachtige jonge dame en is op zoek naar een rustig onderkomen waar ze veel minder overprikkeld raakt.

Jackie is aan het puberen waardoor ze erg enthousiast kan zijn. Ze houdt van rennen, water en buiten spelen. Van drukke jonge kinderen wordt ze onrustig en onvoorspelbaar. Ze heeft hierdoor twee keer gebeten. Als Jackie iets in haar bek heeft, wil ze niet loslaten. Dit vraagt aandacht en samen oefenen.
Voor Jackie is het belangrijk dat ze op haar eigen plek met rust wordt gelaten. In huis is ze nieuwsgierig en “ruimt” alles op wat op de grond ligt. Op rustige momenten houdt ze ervan geknuffeld te worden.

Buiten aan de lijn wil ze nogal trekken en als ze losloopt trekt ze graag haar eigen plan en in haar ooghoeken houdt ze haar baasje in de gaten. Ze houdt van rennen en gaat een stuk vooruit. Andere honden vindt ze leuk om mee te stoeien en spelen. Katten blaft ze weg.

De baas die voor Jackie gezocht wordt, is duidelijk, heeft ervaring met honden, voldoende tijd en geduld voor haar en wil de uitdaging aangaan om haar door de pubertijd heen beter te leren luisteren. Ze vindt korte commando spelletjes leuk. Een training zal op z’n plaats zijn.

Wil jij de nieuwe baas van Jackie worden? Heb jij de beste mand? Wil je ons een mail sturen: stichtingZino@gmail.com.

Contactpersonen: Alie Pohle en Jolande de Groot