Stichting Zino Jada2Naam: Jada
Geboortedatum: 14-06-2021
Stamboom: ja
Kan bij katten: ja

Mag ik jullie voorstellen aan Jada?
Jada is een hele lieve stabijdame van bijna anderhalf jaar oud, die heel graag en heel veel knuffelt met haar mensen. Als gasten haar even de tijd geven om aan ze te wennen, en iets lekkers helpt daarbij zeker ook, dan kunnen ze een ook een knuffel van Jada verwachten. Naar andere honden gaat het eigenlijk net zo; Jada moet eerst even aan ze wennen.
Jada houdt van zwemmen, en apporteren uit het water is echt haar favoriete spelletje. Ze gaat met de baasjes naar jachttraining en vindt dat superleuk. Ook een lekkere wandeling in het bos of op het strand kan ze heel erg waarderen. Spelen met de bal is een feestje.
Stichting Zino Jada1Zoals bij iedere hond zijn er ook dingen die Jada niet leuk vindt. Ze houdt niet van teveel prikkels. Teveel geluid, auto’s, brommers of schreeuwende mensen maken haar bang. Nu woont Jada met haar baasjes in een woonwijk waar ze die prikkels continue krijgt en dat is niet goed voor haar. Ze kan haar angst niet overwinnen om nog te genieten van een blokje om.
Wij zoeken voor Jada een baasje die in een rustige (prikkelarme) omgeving woont, lekker in een buitengebied met een rustige omheinde tuin. Voor Jada zou het fijn zijn als er al een stabiele hond aanwezig is. Een druk gezin is echt geen optie voor Jada.
Jada heeft heel veel lol in de jachttraining die ze nu volgt. Dit is ook heel goed voor haar zelfvertrouwen. We zoeken dus ook een nieuw baasje die met jachttraining, speurtraining, mantrailen of detectie aan de slag wil gaan.Stichting Zino jada3
Op dit moment krijgt Jada medicatie tegen angst. De kans is aanwezig dat zonder blootstelling aan alle prikkels deze medicatie op termijn afgebouwd kan gaan worden.
Ben jij die baas die in een rustige omgeving woont en die met geduld en liefde dit lieve meisje een nieuw beste mandje wil geven? Stuur ons dan een mail!
Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Jada.

Contactpersoon: Alie Pepping, telefoon: (06-33309826)