Stichting Zino JakobNaam: Jakob
Geboortedatum: 5 april 2021
Kan bij katten: ja
Kan bij kinderen: ouder dan 12 jaar

Voor Jakob, een aanhankelijke, super enthousiaste Friese stabijpup van 7 maanden zoeken zijn baasjes een nieuwe beste mand. Jakob heeft moeite met het omgaan met kleine kinderen. Hier hebben ze een gedragskundige voor ingeschakeld. Helaas lukt het de baasjes door gebrek aan ervaring niet om het gedrag van Jakob positief om te buigen.

Jakob is leergierig en wil graag met je werken. Hij houdt van aandacht, knuffelen en hondenpuzzels. Speeltjes ophalen, kluiven en spelen met een bal.
Jakob heeft geleerd om een paar uur alleen te kunnen zijn.

Stichting Zino JakobJakob is snel en behulpzaam. Aangelijnd wandelen gaat redelijk, maar dit kan zeker door training verbeteren. Loslopen gaat goed, hij loopt vaak voor je uit, maar blijft alert op zijn baasjes en komt terug als je hem roept.
Het liefst speelt hij met andere honden. Soms is hij wat dominant, maar laat zich goed corrigeren door oudere/grotere honden.

Jakob is een super lieve slimme Friese stabij met een eigenwijs koppie en heeft moeite met grenzen.
Daarom zoeken wij voor hem een baas/bazin of baasjes die ervaring hebben met het karakter van de Friese stabij en weten hoe ze hiermee om moeten gaan. Iemand die met hem gaat trainen en hem leert zijn enthousiasme te doseren, hoe zijn rust te pakken en helpt met grenzen aan te leren.

We plaatsen Jakob niet bij kinderen jonger dan 12 jaar aangezien hij moeite heeft met de prikkels die jonge kinderen kunnen geven.

Wil jij met deze leuke stabij aan het werk en samen met hem gaan trainen? Heb jij die warme beste mand voor Jakob staan? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Jakob.

Contactpersoon: Lindy (06 – 38 55 62 79)