Naam: Jasper
Geboorte datum: 29 april 2015
Stamboom: ja
Kan bij katten: niet bekend
Kan bij kinderen: ja
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja

Dit is Jasper! Jasper, een lieve, gezonde, speelse, kindvriendelijke Friese stabij van 4, bijna 5 jaar, zoekt een nieuwe warme, beste mand.

Jasper wil graag bij je zijn en spelen, borstelen en aandacht vindt hij geweldig. Buiten mag hij graag rondvliegen, snuffelen en is gek op waterspelletjes. Jasper houdt van wandelen en luistert aan de lijn goed. Als hij losloopt is het soms een echte Friese stabij, dus een beetje eigenwijs, komt dan niet gelijk terug, maar voor een lekkere beloning wel. Naar vreemde honden is Jasper afwachtend, wanneer hij ze beter leert kennen gaat het goed. Waar Jasper nu woont zijn geen katten in huis, buitenshuis gaat hij er achteraan. Onbekende volwassenen en kinderen blaft Jasper tegen. Na kennisgemaakt te hebben is hij enthousiast. Jasper kan prima wat langer alleen zijn.

Jasper houdt niet van harde en onverwachte geluiden, vuurwerk en onweer.

We zoeken voor Jasper een nieuw baasje vanwege een veranderde gezinssituatie en slechte gezondheid van zijn baasje. Jasper voelt dit feilloos aan en wordt hier onzeker door. Hij kan niet zo goed omgaan met deze stresssituatie. We zoeken daarom een baas/bazin of baasjes die geduld hebben met Jasper, een stabiele factor zijn voor hem en super lief!

Wil jij het nieuwe baasje van Jasper worden? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Jasper.

Contactpersoon: Lindy