Stichting Zino JinteNaam: Jinte
Ras: Duitse staande draadhaar
Geslacht: teefje
Geboortedatum: 4 april 2020

Jinte wordt opnieuw herplaatst door ons. Ze had haar beste mand gevonden, echter heeft de eigenaar ons benaderd dat ze door omstandigheden niet meer voor Jinte kan zorgen. Haar vraag was: ‘Willen jullie Jinte en mij helpen? Zij verdient zo haar beste nieuwe mand. Jinte is zo gezellig en leuk’.
Jinte vindt thuis zijn, samen met de eigenaar of straks eigenaren heerlijk, ze is rustig, blaft even als er aangebeld wordt, speelt met knuffels en houdt van je gezelschap. Jinte vindt het best lastig om alleen te zijn, ze kan het wel, leuk vindt ze het niet.

Stichting Zino JinteHoud je ervan om te sporten, fietsen of rennen, dan heb je aan Jinte een super hond, ze kan heerlijk met je mee. Ook vindt ze het geweldig om haar koppie aan te zetten en binnen of buiten te hersenwerken, of samen te gaan speuren. Jinte wordt vrolijk van een tuin, gewoon rondlopen, niets doen, kijken.
Aan de lijn houdt ze ervan om stevig door te lopen. Heb je zin in een slenter wandeling, vermaakt ze zichzelf met snuffelen langs de route die jullie lopen.
Loopt Jinte los, houdt ze je keurig in de gaten, snuffelt de hele buurt af en komt terug wanneer je haar roept.

Jinte eet speciaal voer om te voorkomen dat ze buikpijn krijgt en dit voer zorgt ervoor dat ze een blije hond is. Heb jij tijd voor Jinte, wil je dan een mail sturen naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Jinte.

Contactpersoon: Jolande (06 – 43 68 14 73)