Joey

Geboortedatum:
18 december 2017
Kan bij katten: onbekend

Graag stel ik u voor aan Joey, een enthousiaste golden retriever van 2 jaar oud. Joey is een  speelse en  vrolijke jongeman, die met alles en iedereen overweg kan. Hij houdt van wandelen, spelen, zwemmen en vooral van aaien en knuffelen. Joey is gewend aan een buitenren en kan goed een tijdje alleen thuis zijn. In huis is hij rustig.
Buiten loopt Joey over het algemeen netjes aan de lijn, door zijn nieuwsgierigheid en enthousiasme kan hij wel eens trekken. Als Joey losloopt houdt hij de baas goed in de gaten en komt wanneer hij geroepen wordt.

JoeyHet oude baasje is door veranderde gezinsomstandigheden helaas niet meer in staat Joey te geven wat hij nodig heeft. Daarom zijn we voor hem op zoek naar een nieuw baasje die hem veel  ruimte, tijd en aandacht, maar vooral een heel liefdevol mandje kan bieden.

Bent u of kent u iemand die Joey dit warme mandje kan bieden? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Joey.

Contactpersoon: Klazien