Naam: Kai
Geboortedatum: 26 juni 2008
Kan bij katten: ja
Kan loslopen: nee

Mag ik jullie voorstellen aan Kai?

Na een uitgebreide zoektocht hebben we noodopvang voor Kai gevonden. Nu kunnen we de beste mand voor Kai zoeken en stellen wij hem heel graag aan jullie voor.

Kai heeft afgelopen week ongelooflijk veel pech gehad. Hij is afgestaan en door een dierenarts opgevangen. Noodgedwongen bracht hij de nacht bij hem door in de kennel. Hij werd weliswaar vertroeteld, maar het blijft schrikken. Kai kon echter niet bij de dierenarts blijven en stichting Zino werd ingeschakeld. Een vrijwilliger van stichting Zino haalde hem op en nam hem mee naar huis. Helaas wilde de hond des huizes zijn stekkie niet delen, en dus moesten we op zoek naar een nieuw opvanggezin voor Kai. Na een onrustig nachtje werd Kai opgehaald door iemand van team Zino en naar een nieuwe plek gebracht. Daar gaat het gelukkig wel goed met de hond, het kleine kindje en de katten van het gezin.

Kai is een stabijkruising, een reu van 11 jaar oud. Hij hoort waarschijnlijk niet zo goed meer en hij heeft naar het er nu uit laat zien artrose. Hij gebruikt daar op dit moment nog geen medicijnen voor, maar zal dat in de toekomst wel nodig hebben. Maar hij is zo lief…

Wij zoeken voor Kai het GROTE GELUK bij iemand waar hij wel zijn wandelingetjes krijgt, maar waar het ook gedoseerd en rustig aan mag. Hij is heel graag bij de mensen. Volgt de mensen van zijn tijdelijke gezin op de voet.

Ben je veel thuis en heb je een plekje waar Kai oud mag worden, stuur ons dan een mail: stichtingzino@gmail.com.

Als je geen plekje hebt voor Kai, kun je dit ventje ook helpen door dit bericht te delen. Want wij weten het zeker: ergens is iemand die een plekje heeft waar Kai zijn mandje mag neerzetten.

Laten we delen (en niet veroordelen ; )

Contactpersonen: Alie & Jolande