Naam: Kasey
Stamboom: ja
Kan bij katten: onbekend
Kan loslopen: nee

Mag ik jullie voorstellen aan Kasey?

Kasey is een stabij reutje van 8 maanden en helaas nu al op zoek naar een nieuw mandje. Dat mandje zoeken we bij een baas met ervaring met honden, het liefst ook wel kennis van de stabij.

Waarom dit specifieke verzoek? Kasey moet bijna alles nog leren. Netjes wandelen aan de riem zonder trekken, loslopen, niet achter de kat aanjagen, zijn rust nemen, soms alleen zijn.

Kasey is in huis rustig en speels. Als hij buiten is vindt hij alles en iedereen leuk en begroet iedereen enthousiast. Hij heeft geen puppy diploma gehaald op school, dus moet hij op cursus, en dat terwijl hij nu ook begint te puberen. Kortom voor Kasey zoeken we een baas die het leuk vindt om met zijn opvoeding aan de slag te gaan en daar komt de “stabij ervaring” om de hoek kijken. Een Friese stabij heeft een consequente baas nodig, zeker als de opvoeding pas begint bij 8 maanden. Gelukkig kan een stabij van 8 maanden nog alles leren en is nog heel goed op te voeden.

In overleg met de fokker die Kasey heeft teruggenomen hebben we besloten om Kasey in een ervaren Zino-gastgezin te plaatsen, van daaruit zullen we de komende week ook feedback krijgen over zijn karakter, gedrag en ook ongetwijfeld zijn vorderingen. In het gastgezin krijgt Kasey te maken met een hondenvriendje, met 3 katten en hele consequente baasjes.

Kriebelt het al een beetje bij het lezen van deze oproep? Stuur dan een mail naar;

stichtingzino@gmail.com

Onder vermelding van Kasey.

Contactpersoon: Alie