Stichting Zino KeesNaam: Kees
Ras: kruising viszla/heidewachtel/drentse patrijs
Geboortedatum: 14 november 2016
Kan bij katten: ja

Samen met zijn baasje zoekt Kees een nieuwe beste mand. Kees is een mooie kruising viszla/heidewachtel en drentse patrijs van bijna 5 jaar.
Kees vindt het heerlijk om lekker door de weilanden te rennen en te speuren, hij houdt je in de gaten en luistert goed. Na een goede wandeling is Kees thuis rustig en gaat lekker slapen. Aan de lijn trekt hij in zijn enthousiasme, hij is wel te corrigeren, maar gezellig naast je lopen is moeilijk voor Kees. Andere honden kan Kees spannend vinden, honden waar hij niets mee heeft kan hij negeren.

Stichting Zino KeesKees woont nu samen met kinderen en dat gaat prima. Als vreemde kinderen Kees negeren gaat het goed, als kinderen teveel van hem willen geeft Kees dat aan.
Kees geniet van wandelen, jagen en spelen met zijn bal. Kees gaat graag met zijn nieuwe baas op jacht training.

Kees is een hond die gevoelig is voor veranderingen en heeft het liefst een voorspelbaar leven. Door een relatiebreuk zoekt Kees een nieuwe mand, een mand waar nog geen hond is. Een kat is geen probleem, Kees woont nu ook met een kat samen. Hele jonge kinderen zijn voor Kees niet geschikt.

Staat de nieuwe mand voor Kees bij jullie? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Kees

Contactpersoon: Ria (06 – 11 06 79 53)