Stichting Zino KlaskeNaam: Klaske
Geslacht: teef
Geboortedatum: 25 september 2013
Kan bij katten: ja

Mag ik jullie voorstellen aan Klaske. Voor deze lieve en actieve dame zoeken wij een nieuw mandje. Klaske woont nu alleen met haar oude baas die dagelijks 4 uur op bezoek gaat naar zijn vrouw in het verzorgingstehuis. Klaske was erg op het vrouwtje gericht en kan het dagelijks alleen zijn niet meer aan. De baas heeft van alles geprobeerd, maar ziet dat het zo niet verder kan en zoekt daarom een nieuwe plek voor Klaske waar ze weer tot rust kan komen en kan gaan genieten van het leven.

Binnen is Klaske een rustige hond die graag bij je is. Klaske is opgegroeid met oudere mensen en als de kleinkinderen komen vindt ze het geweldig. Klaske wil graag aandacht en als zij dit krijgt dan geniet zij volop. Zij zit niet in de bench en zij kon een paar uurtjes alleen zijn, maar de laatste tijd kan ze het niet meer aan, ze mist het vrouwtje te erg. Klaske blaft wel eens als de bel gaat maar is niet echt waaks. Zij blijft lekker bij je in de buurt, als zij rust zoekt gaat zij op haar eigen plekje liggen.

Stichting Zino KlaskeBuiten is Klaske lekker aan het scharrelen over het erf en van het struinen door de wei kan ze echt genieten. Zij hoeft geen verre wandelingen, het lekker buiten zijn en aandacht van de baas geeft haar genoeg voldoening. Loslopen gaat goed, ze rent enthousiast door de wei en houdt de baas goed in de gaten. Zoals het hoort bij een stabij kan ze lekker in het zonnetje liggen genieten, ze houdt het erf in de gaten en laat op tijd weten dat er een vreemde hond voorbijkomt. Het wandelen aan de riem is niet veel nodig geweest waardoor ze nu trekt, want Klaske wil wel door en alles zien. Naar onbekenden toe is ze wat afwachtend en kijkt de kat even uit de boom. Zijn ze goedgekeurd dan laat ze zich aaien. Klaske is eigen katten gewend. Zolang vreemde katten stilzitten is er niets aan de hand, als ze weg rennen wil ze er achteraan.

Wij zoeken voor Klaske lieve en ervaren baasjes, die van Klaske kunnen genieten en haar accepteren zoals ze is, die vooral zin en tijd hebben om Klaske rust en aandacht te geven, haar knuffelen en vertroetelen. Maar ook baasjes die lekker met Klaske gaan wandelen en haar laten struinen.

Heeft u die warme mand voor Klaske, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman