Stichting Zino LexiNaam: Lexi
Ras: labrador (kleur blond)
Geslacht: teefje
Geboortedatum: 5 juni 2020
Stamboom: ja
Kan bij katten: ja

Deze lieve labrador heet Lexi. Zij is de liefste hond die je je kan wensen! Een vrolijke, rustige labrador die graag speelt. Helaas blijkt er geen klik te zijn tussen Lexi en haar eerste eigenaar en woont zij daarom nu tijdelijk bij degene van wie zij ook training heeft gekregen. Wij zoeken daarom voor Lexi een nieuwe gouden mand, een forever home.

Lexi is echt superlief, kan goed met katten, met andere honden, met kinderen. Zij heeft een goede basistraining gehad. De perfecte hond zou je denken. So far, so good.

Helaas zijn er ook een paar dingetjes die wat lastiger zijn en waardoor wij goed moeten zoeken naar een goede match die wij ook hopen te vinden. Lexi heeft issues met andere ondergronden en met trappen, dit vindt ze heel spannend. Ze reageert bijvoorbeeld buiten proporties bij het in aanraking komen met een gladde vloer. Een huis met gladde vloeren gaat niet lukken met Lexi. De nieuwe eigenaar mag dan ook geen gladde vloer hebben, maar zou dus vloerbedekking moeten hebben of ruwe plavuizen. Dit gaat goed. Lexi kan en wil niet traplopen, dit vindt ze heel eng. Zij gaat dan gillen.

Lexi is gezond. Begin dit jaar is zijn er nog röntgenfoto’s gemaakt van de heupen, omdat zij een wat bijzondere achterhand heeft. Lexi heeft (gelukkig) geen HD, maar heeft O-benen. Dit doet uiteraard niets af aan haar karakter 😉

Lijkt het je wat om de nieuwe baas van Lexi te worden? Stuur dan een e-mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Lexi.

Contactpersoon: Ineke (06 – 50 65 15 00)