Stichting Zino LolaNaam: Lola
Geboortedatum: 7 april 2022
Kan bij katten: ja
Zindelijk: nee

Mag ik jullie voorstellen aan Lola. Kijk eens naar dat lieve kopje, die flapoortjes en die pretoogjes. Die mooie (nu nog) schone pootjes.
Dit lieve meisje van net 9 weken zoekt een nieuw mandje. Waar ze nu woont doet ze haar puppy dingen, wordt geknuffeld en krijgt alle aandacht.
Waarom zoeken we dan voor Lola een nieuw mandje? De baasjes hebben de impact van de zorg in combinatie met het werk verkeerd ingeschat. En nu blijkt dat zij Lola niet genoeg aandacht kunnen gaan geven kiezen ze met pijn in het hart voor het geluk van Lola door een nieuw mandje te zoeken.

Binnen is Lola een vrolijk enthousiast jong hondje dat graag bij je is. Lekker tegen je aan komen liggen, even geknuffeld worden en in je broekspijpen bijten. Kinderen zijn leuk want die hebben ook broekspijpen, maar of kinderen in een korte broek er ook zo over denken? Voor Lola maakt het niet uit, dan maar de sokken pakken.

Lola is gewend aan een bench en kan een paar uur alleen thuis zijn. Ze slaapt ook in de bench en als ze ‘s morgens de baasjes hoort wordt het een enthousiaste en speelse begroeting als het deurtje open gaat. Snel naar buiten voor een plasje, even wat eten en vervolgens een stukje wandelen.

Stichting Zino Lola1Tijdens het wandelen loopt ze al lekker mee, ze snuffelt aan die grote nieuwe onbekende wereld en als er onbekende honden komen gaat ze eerst maar eens even zitten om te kijken wat of het is. In de tuin vindt ze het heerlijk om bij je te komen zitten op het zachte gras.

Kinderen, andere honden en katten vindt ze leuk. Ze wil met alles kennismaken en gaat er afwachtend naar toe. Bij honden even snuffelen en kijken wat de ander doet. Kinderen mogen haar aanhalen, dat vindt ze wel leuk
Zoals het bij een stabij hoort houdt ze natuurlijk alles in de gaten en als er in haar ogen iets belangrijks gebeurt zal ze dat even op haar gemak willen bekijken.

Wij zoeken voor Lola een lieve en ervaren baas, die er vooral zin in heeft om met Lola aan het werk te gaan. Een baas die voor Lola voldoende tijd, liefde, aandacht en ruimte heeft. Die in haar leer- en ontwikkelingsproces wil investeren. Een baasje dat haar met genoeg liefde en aandacht omringt en een tuin heeft.
Heeft u die warme mand voor Lola, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com. o.v.v. Lola

Contactpersoon: Herman