Stichting Zino MiepNaam: Miep
Geslacht: teefje
Geboortedatum: 24 januari 2020
Kan bij katten: onbekend

Voor Miep zoeken wij een fijne nieuwe beste mand. Miep is een hele lieve, slimme en onzekere dame van 2 jaar. Ze is goed benaderbaar en in huis ligt ze lekker in de woonkamer in haar mand van waaruit ze haar baasjes goed in de gaten houdt. Miep blaft naar bewegingen op straat, langslopende mensen, auto”s die ingeparkeerd worden, mensen op balkon enz. In een drukke straat zoals ze nu woont, is Miep angstig, ze kan best wat prikkels aan maar in deze woonsituatie is het teveel.
Miep wordt dan ook elke dag meegenomen naar een rustige uitlaatplek, bos, strand, of gaat met de uitlaatservice mee waar ze dan ook volop geniet. Zowel aan de lijn lopen als loslopen kan Miep goed, ze luistert goed.

Stichting Zino MiepOok is Miep lief voor kinderen en laat zich ook zonder probleem wegsturen als het niet als prettig wordt ervaren. Wel schrikt Miep van de onvoorspelbaarheid en geluiden van jonge kindjes, daarom past een gezin met oudere of geen kinderen beter bij Miep.
Naar katten blaft ze maar verder heeft ze geen ervaring met katten.

Miep gaat graag in de auto mee voor een ritje naar bos of strand, ondertussen natuurlijk wel haar baasjes in de gaten houdend.
Ze heeft 1 op 1 puppycursus gedaan, ivm corona geen groepscursus. Vervolgcursus Puk hondenschool en meerdere privé trainingen ivm met angstig gedrag.

Voor deze ontzettende lieverd zoeken we een rustige omgeving waar haar beste mand kan staan, een hondenvriendje zou fijn zijn, dan voelt Miep zich misschien niet zo snel alleen. Met een rustig en overzichtelijk uitlaatgebied in de buurt zou Miep ontzettend blij zijn.

Ben jij of zijn jullie die lieve rustige baasje(s) die wonen in een rustig gebied met liefst nog een of meerdere hondenvriendjes? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Miep.

Contactpersoon: Anneke