Naam: Myla
Geslacht: teef
Geboortedatum: 10 december 2015
Kan bij katten: onbekend

Graag stellen we Myla voor.

Myla is een Friese stabij dame van ruim 3 jaar. Zij is een lieve speelse hond, lief voor andere dieren en kinderen. In het bos kan ze loslopen, ze rent en speelt dan maar houd het baasje wel in de gaten. Soms vindt ze het spelen met andere honden zo leuk dat ze het lastig vindt om te luisteren. Aan de lijn loopt ze netjes naast je soms trekt ze als enthousiast is.

In huis is Myla een rustige hond en ze vindt het fijn om gezellig bij de baas te liggen, speelt soms wat. Komt er bezoek dan is ze erg enthousiast en wil dan nog wel eens opspringen. Gaat de bel dan reageert ze heftig maar ze is goed te corrigeren

Wat Myla leuk vindt is spelen, naar het bos gaan, zwemmen en lekker bij de baas op de bank liggen.

Wat Myla niet leuk vindt is vuurwerk en harde knallen hoort ze die tijdens het uitlaten dan wil ze gelijk naar huis. Het alleen thuis zijn vindt ze ook niet leuk met veel blaffen als gevolg. Door een verandering van baan van het baasje is ze meer alleen thuis daarom zoeken ze een nieuwe mand voor haar.

Myla zoekt een baas die veel thuis is en een ervaren stabij baas is. Ze is naar onbekenden soms wat angstig. Wordt het eerste contact goed begeleid dan gaat het prima. Myla kan prima met jonge kinderen geplaatst worden en is er al een hond bij de nieuwe baas dan is dat een mooie bonus.

Staat dit mandje bij jullie? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com

Contactpersoon: Ria