Stichting Zino NoaNaam: Noa
Ras: Friese stabij / labrador
Geslacht: teefje
Geboortedatum: 20 juni 2014

Voor Noa zoeken wij een nieuwe beste mand. Deze senior is nog fit en speels. Ze woont nu bij haar baasjes en daar is een klein mensenkindje bijgekomen en dat vindt Noa te druk. Dan gaat ze blaffen en raakt ze gespannen. Af en toe gaat ze bij schoonouders logeren, zonder kinderen, en dan komt ze heerlijk tot rust en is het een andere hond. Ontspannen en ze speelt lekker met de andere honden die daar wonen. Daar krijgt Noa de rust die ze nodig heeft.

Stichting Zino NoaBinnenshuis is Noa lief, aanhankelijk en rustig. Ze is knuffelig, gevoelig en speels. Buiten is Noa eerst enthousiast maar na het eerste plasje gaat ze lekker snuffelen. Als ze los mag, op plekken waar dit mag, houdt ze haar baasje in de gaten. Vooruit rennen en dan wachten op het baasje. Als Noa andere, vreemde honden tegenkomt, dan gaat ze liggen en kijken wat er gebeurt. Ze houdt niet van confrontaties en gaat die liever uit de weg. En katten, daar gaat ze achteraan. Met kinderen is Noa lief zowel binnen als buiten, maar als ze op Noa afrennen vindt ze dat spannend. Rustig benaderen is beter.

Noa zoekt een baasje(s) zonder kinderen in huis. Als er 1 x per week kleinkinderen komen zou dat wel kunnen. Wat fijn zou zijn is dat het nieuwe baasje op een rustige plek woont, misschien met een hondenvriendje, dat zou leuk zijn. Wie is dat baasje waar Noa rust heeft en lekker kan slapen maar ook fijne wandelingen kan gaan maken? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Noa.

Contactpersoon: Anneke