Naam: Pomme
Geboortedatum: 2 oktober 2013
Stamboom: ja
Kan bij katten: onbekend

Hier hebben we Pomme, dit lieve, rustige beestje is bijna 10 en zoekt een nieuwe beste mand. Zij kan er zelf niets aan doen, het komt door een verdrietige situatie. Het ene baasje is helaas overleden en het andere baasje wringt zich in alle bochten om werk en aandacht voor Pomme te combineren. Dat is eigenlijk niet mogelijk, thuis werken kan niet. Met pijn in het hart zoekt hij een ander adres waar Pomme nog een paar jaar met liefde wordt ontvangen.

Pomme is heel lief met (klein)kinderen, bekend of vreemd, ook met volwassenen trouwens! Ze kan prima met honden samen wonen, met katten is dat onbekend en zoals met veel honden: buiten worden katten weggejaagd.
Een bench is Pomme niet gewend. Ze kan prima alleen zijn (wel weer opbouwen) alhoewel een extra knuffel voor vertrek altijd mag, liefst ook bij thuiskomen. Pomme slaapt wat af maar komt wel haar aandacht vragen, een knuffel en soms wat lekkers van tafel?
Pomme loopt prima met je mee of gaat lekker snuffelen, verder dan 100 m van de baas weg en ze komt terug. Aan de lijn vindt ze dat ze de baas mag beschermen als er honden in de buurt komen, even een grommetje. Ze loopt liever los. En ook zoals veel honden houdt ze niet van vuurwerk of andere harde geluiden.

Kan jij Pomme nog een paar jaar liefde en aandacht geven? Mail dan naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Pomme.

Contactpersoon: Francisca