Stichting Zino PuckNaam: Puck
Geslacht: teef
Geboortedatum: 3 april 2017
Kan bij katten: niet gewend

Voor Puck zoeken we een nieuwe beste mand. Puck is een ongelooflijke knuffelkont van 5 jaar. Ze heeft moeite met alleen zijn. Haar huidige baasjes hebben er altijd rekening mee kunnen houden, maar vanwege toekomstige plannen en werk is dit niet meer mogelijk. In huis is Puck alert en houdt de baas altijd goed in de gaten. Omdat ze het moeilijk vindt om alleen te zijn, volgt ze je dus overal in huis. Verder is ze rustig en een echte knuffelkont en zit of ligt graag naast je.

Katten vindt Puck buitenshuis spannend. De huidige baasjes hebben zelf geen kat dus hier zou Puck aan moeten wennen. Honden die Puck kent gaat ze goed mee om, andere nieuwe honden zijn vaak spannend en blaft ze naar. Puck kan ook nog wel blaffen naar motoren, scooters en soms fietsers. Aan de lijn is Puck enthousiast en wil nog wel eens trekken. Als ze losloopt is ze vrolijk en blij en wil graag overal snuffelen. Soms rent ze een eind weg, maar houdt haar baas goed in de gaten. Puck houdt van zwemmen en spelen met een bal!

Stichting Zino PuckPuck is niet gewend aan een bench en slaapt ’s nachts vanwege haar verlatingsangst op de slaapkamer bij haar baasjes. Puck woont afwisselend thuis en op een schip.
Naar onbekende grote kinderen en volwassenen is Puck onzeker en afwachtend. Ze zal dan eerst gaan blaffen vanaf een afstandje. Als ze eenmaal rustig is zal ze de mensen voorzichtig besnuffelen en is het prima en wil ze graag spelen of knuffelen. Wanneer bezoek gevraagd wordt om te gaan zitten bij binnenkomst is het sneller veilig voor Puck. Wanneer bezoek eerder binnen is dan Puck maakt ze er geen probleem van.

Voor deze oh zo lieve dame zoeken we een baas die stevig in zijn schoenen staat. Tijd én geduld heeft met Puck. Wellicht is een andere stabiele hond fijn voor haar zodat ze nooit echt alleen is en een maatje heeft om zich aan op te trekken. Een baas die zich ervan bewust is dat Puck écht moeite heeft met alleen zijn en die bijna altijd thuis is of Puck mee kan nemen.

Ben jij die baas die geen probleem heeft met het niet alleen kunnen zijn van Puck? En vind je het wel gezellig als Puck bij jou op de slaapkamer slaapt? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Puck.

Contactpersoon: Lindy (06 – 38 55 62 79)