Naam: Rakker
Kan bij kinderen: ja
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja

Dit is Rakker! Rakker is een mooie, stevige Friese stabij van bijna 7 jaar waar wij een nieuw mandje voor zoeken. Hij is een lieve, sociale en vrolijke hond. Rakker slaapt graag in zijn bench en kan goed alleen zijn. Hij kan goed met andere honden overweg en katten zijn ook geen probleem.

Rakker is niet waaks, hij blaft alleen als er iemand bij de voordeur staat. Buiten kan Rakker soms nog wel angstig zijn. Hij kan prima loslopen en luistert dan goed, aan de riem kan hij trekken en draagt om deze reden een halti.

Naar kinderen en onbekende volwassenen gedraagt Rakker zich goed, mannen met een pet op vindt hij minder leuk maar wanneer de pet af gaat, is het oké. De stofzuiger vermijdt hij liever, maar verder vindt Rakker alles leuk! Rakker heeft een lichte aangeboren afwijking aan zijn heupen maar heeft er weinig last van.

Vanwege verandering van de persoonlijke situatie van het baasje, kan zij helaas niet meer voor Rakker zorgen en heeft ons gevraagd om een nieuw warm mandje te zoeken voor hem. Het baasje gaat per 4 september verhuizen en het zou fijn zijn als we voor die tijd kunnen realiseren dat Rakker gaat proeflogeren bij een nieuwe baas.

Wil jij het nieuwe baasje van Rakker worden? Of weet jij iemand die hem een goed thuis kan bieden? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Rakker.

Contactpersoon: Lindy

#stichtingzino#veiligherplaatsen#hetbestemandje