Stichting Zino RemyNaam: Remy
Ras: golden retriever
Geboortedatum: 3 juli 2020
Kan bij kinderen: onbekend (>12)

Graag stel ik jullie voor aan Remy, een mooie golden retriever van ruim 1,5 jaar oud. Remy is een enthousiaste, vrolijke hond die heel graag bij je is. Hij vindt het heerlijk om los te lopen, te rennen en te spelen met andere honden of met de baas. Naar andere mensen is hij nieuwsgierig en enthousiast en wil hij wel eens opspringen. Kinderen is Remy niet gewend, het is dus niet bekend of hij bij (kleine) kinderen kan. Als hij ze bijvoorbeeld in een speeltuintje ziet vindt hij het spannend en begint hij te blaffen.
In huis is Remy rustig en ligt hij veelal in zijn mand. Zo nu en dan komt hij vragen om een knuffel of om met hem te spelen. Remy kan ook goed een tijdje alleen zijn. Buiten kan hij netjes lopen aan de lijn, maar als hij een kat ziet wil hij er meteen achteraan rennen en trekt hij hard aan de riem. Een nieuwe baas die ook katten in huis heeft lijkt voor Remy dan ook niet verstandig.
Stichtin Zino Remy1In het verleden heeft Remy wat last van huidproblemen gehad (roos). Met speciaal voer en schapen vet is dit echter opgelost. Verder is Remy een gezonde maar ook sterke jonge hond, als hij plotseling aan de riem trekt zou hij je zomaar omver kunnen trekken. Dit is dus nog wel een aandachtspuntje voor hem. Een nieuwe baas zal hiermee dan ook aan de slag moeten. Maar hij is nog erg jong en wil en kan nog veel kan leren.
Het huidige baasje kan door omstandigheden Remy niet meer bieden wat hij nodig heeft. Voor Remy zijn wij daarom op zoek naar een nieuwe baas die veel aandacht, tijd en ruimte voor hem heeft waardoor hij zich kan ontwikkelen tot een lieve stabiele huisgenoot.
Bent u, of kent u, de baas die Remy een nieuw liefdevol mandje kan bieden? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Remy.

Contactpersoon: Klazien.