Stichting Zino RosieNaam: Rosie
Geslacht: teef
Geboortedatum: 25 juni 2020
Kan bij katten: onbekend

Mag ik jullie voorstellen aan Rosie. Voor deze lieve dame zoeken wij een nieuw mandje. De baas van Rosie is overleden en het vrouwtje kan niet meer met Rosie lopen. Rosie wordt nu één keer per dag uitgelaten door familie. Met veel pijn in hun hart is er nu besloten om een nieuw mandje voor Rosie te zoeken.

Binnen is Rosie een hond die rustig aanwezig is. Rosie vraagt niet om aandacht, als zij rust zoekt gaat zij op haar eigen plekje liggen. Als er visite komt vindt ze dat leuk en met kinderen is ze enthousiast maar voorzichtig. Ze is niet met andere huisdieren opgegroeid en kan lekker los in huis zonder bench. Rosie is waaks, ze blaft als ze iets verdachts hoort maar is daarna weer stil.

Buiten mocht Rosie graag lekker rondrennen, achter de bal aan, ze hield de baas in de gaten en kwam als ze geroepen werd. Met haar hondenvrienden was ze vaak aan het spelen. Sommigen waren niet zo leuk en die werden weg geblaft of gemeden.
Stichting Zino Rosie1Nu loopt Rosie een rondje door de wijk aan de riem en wordt niet losgelaten. Ze vindt het heerlijk om door jong en oud aangehaald te worden. Katten vindt ze op een normale manier interessant en wil er achteraan.

Wij zoeken voor Rosie lieve en ervaren baasjes, die van Rosie kunnen genieten en haar accepteren zoals ze is. Die zin en tijd hebben om lekker met Rosie te wandelen en haar laten struinen en rennen. Maar ook veel aandacht willen geven, haar knuffelen en vertroetelen.
Heeft u die warme mand voor Rosie, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com.

Contactpersoon: Herman