Stichting Zino Sem

Stichting Zino SemNaam: Sem
Ras: labrador x golden retriever
Geboortedatum:
5 mei 2019
Kan bij katten: ja

Graag stel ik u voor aan Sem, een vrolijke, speelse reu van 9 maanden oud.
In huis geniet Sem van de aandacht en is hij rustig, bezoek wordt enthousiast begroet.

Sem heeft puppycursus gevolgd, kent de basiscommando’s en kan netjes aan de lijn of loslopen. Hij is natuurlijk nog wel jong en snel afgeleid. Als hij dan ook andere mensen of speelkameraadjes ziet wil hij nog wel eens trekken aan de lijn of niet direct terug komen als je hem roept.

Stichting Zino SemSem is heel sociaal, kan met alles en iedereen overweg en vindt bijna alles leuk. Hij houdt van rennen, spelen, knuffelen en buiten zijn. Er is maar één ding dat Sem echt niet leuk vindt: alleen thuis zijn. Hij gaat dan blaffen en maakt soms dingen kapot. Dit zal hem dan ook stapje voor stapje geleerd moeten worden.
De oude baasjes van Sem zijn hiertoe helaas niet meer in de gelegenheid.

Wij zijn daarom voor Sem op zoek naar een nieuw, liefdevol mandje bij een baasje die graag met hem aan de slag wil. Een baas die veel thuis is en het geduld en de tijd heeft om Sem het alleen thuis zijn te leren. Als die baas dan al een speelkameraadje voor hem in huis heeft zal Sem dit heel erg leuk vinden.

Bent u of kent u iemand waar dit nieuwe mandje voor Sem staat? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Sem.

Contactpersoon: Klazien