Stichting Zino SikkeNaam: Sikke
Geboortedatum: 21 maart 2013
Kan bij katten: ja

Dit is Sikke, een stoere 9 jarige friese stabij reu. Sikke zoekt een nieuwe mand omdat zijn baasje naar een woonzorgcentrum verhuisd is. Sikke wordt nu opgevangen door een van de kinderen op een boerderij. De dieren geven Sikke echter zoveel prikkels dat hij niet tot rust komt. Het baasje van Sikke was altijd thuis, het alleen zijn vindt Sikke niet fijn. Dit kan Sikke met geduld en kleine stapjes wel geleerd worden.

Stichting Zino SikkeSikke is een echte gezinshond en is graag bij de baas. Sikke kan met kinderen, honden en katten. Katten jaagt hij wel op, blijven ze staan dan blijft Sikke ook staan en neemt afstand. Sikke leeft nu samen met een andere hond en een kat.
Wandelen vindt Sikke heerlijk, hij heeft dan ook een super conditie! Als Sikke genoeg beweging heeft gehad is hij in huis rustig en houdt wel van een knuffel.

Sikke heeft nogal wat pech gehad en is vaak van baas gewisseld. Het hoe en waarom is niet terug te halen, deze herplaatsingen zijn niet door stichting Zino gedaan. Sikke zoekt een baas waar hij oud mag worden en die veel met hem bezig is en wandelt. Een baas die veel thuis is en hem kan leren dat alleen zijn niet erg is.

Hebben jullie de tijd, geduld, liefde en het beste mandje voor Sikke? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Sikke.

Contactpersoon: Ria (06 – 41 16 12 44)