Stichting Zino SilasNaam: Silas
Geboortedatum: 22 juli 2021
Kan bij katten: ja

Silas zoekt een nieuwe mand! Silas is een prachtig stabijtje van 1 jaar oud. Deze lieve jongeman is volgens zijn baasje een allemansvriend en kan overweg met alles en iedereen. Hij staat graag in het middelpunt van de belangstelling en houdt van aaien, knuffelen, wandelen en van spelen. Hij rent graag achter zijn balletje aan en speelt ook graag met andere honden of met kinderen.

Silas kent de basiscommando’s en loopt over het algemeen aan de lijn rustig met je mee. Ook als hij los loopt buiten luistert hij goed. Zo nu en dan wil hij nog wel eens trekken aan de lijn, maar hij is nog jong, dus hij kan (en wil) nog veel leren. In huis is Silas rustig. Hij is graag bij je in de buurt en kan ook goed even alleen thuis zijn.

Stichting Zino SilasSilas is dus een probleemloze stabij waar eigenlijk niks op aan te merken is. Het enige wat je wat dat betreft over hem kunt zeggen is dat Silas niet zo van water houdt en ook niet van lange autoritten. Korte autoritten zijn voor hem geen probleem.

Omdat het baasje van Silas gaat verhuizen naar het buitenland zijn we voor hem op zoek naar een nieuwe mand. Omdat Silas houdt van bedrijvigheid zoekt zijn baasje voor hem naar een nieuw mandje bij een gezellig gezin met kinderen of waar al een andere hond(en) aanwezig is.

Bent u of kent u dat gezellige gezin dat Silas graag een liefdevol mandje wil bieden? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Silas.

Contactpersoon: Klazien