Stichting Zino SkylarNaam: Skylar
Ras: labrador retriever / Newfoundlander
Geslacht: teef
Geboortedatum: 25 februari 2023

Skylar, een lieve sociale pubermeid van net 1 jaar zoekt een nieuwe beste mand. Ze is groot en sterk, enorm lief en geniet van aandacht. Ze houdt van spelen. Naar kinderen en volwassenen is ze erg lief en enthousiast. Door haar grootte en enthousiasme kan ze wat lomp zijn en kleine kinderen per ongeluk omver lopen.

Skylar vindt in huis moeilijk haar rust en is gevoelig voor prikkels, waardoor ze op een negatieve manier aandacht vraagt en de grenzen opzoekt. Ze is enthousiast en sociaal naar andere honden, waar ze graag mee speelt. Met katten heeft ze geen klik. Skylar woont nu samen met 3 katten, die ze niet met rust kan laten en buiten worden de katten door haar opgejaagd. Skylar heeft niet veel alleen thuis hoeven te zijn, dit moet rustig worden opgebouwd bij de nieuwe eigenaar. Omdat ze nog jong en daarbij erg pienter is, kan Skylar met goede begeleiding heel veel leren. Skylar is allergisch voor een eitwitbron. Onderzocht wordt welke dat is door haar speciaal voer te geven.

Stichting Zino SkylarBij welke baas is Skylar het beste op haar plaats? Een baas die letterlijk en figuurlijk stevig in z’n schoenen staat, consequent is en de liefde, tijd en geduld heeft om met Skylar rustig op een positieve manier te gaan trainen. Hoewel Skylar lief voor kinderen is, zullen ze haar teveel prikkelen en wordt ze niet geplaatst in een gezin met kleine kinderen.

Ben jij die baas die aan het “wensenlijstje” van Skylar kan voldoen? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v Skylar.

Contactpersoon: Ria (06 – 11 06 79 53)