Stichting Zino SoekeNaam: Soeke
Geboortedatum: 11 juli 2023
Stamboom: ja
Kan bij katten:

Dit is Soeke, bijna 1 jaar oud! Een fijne Friese stabij, die door persoonlijke omstandigheden op zoek is naar die nieuwe beste mand. De fokker is op de hoogte en denkt heel graag mee over de toekomst van Soeke. In huis is hij heerlijk rustig, slaapt met zijn speelgoed, als er onraad is wordt er keurig geblaft en is er iets onbekends dan gromt hij. Zo hoort het.

Buiten wandelt hij netjes aan de lijn mee, kan bekende honden uitdagen om te spelen, katten laat hij links liggen, hij is alert maar hij vindt ze gewoon niet interessant. Als Soeke los loopt, snuffelt hij de omgeving helemaal af, hij blijft in de buurt van de baas, bij bekende honden wil hij graag spelen, onbekende honden en mensen worden voorzichtig benaderd, bekeken hoe ze zijn, wie ze zijn en wat ze willen. Tenslotte is het een startende puber.

Stichting Zino Soeke 1Kortom: een leuke stabij die prachtig verder kan groeien naar een mooie stabiele hond. De eigenaar heeft deze beslissing met pijn in het hart genomen, zij heeft Soeke een prachtige basis gegeven.

Heb jij tijd, liefde, aandacht en die beste mand voor Soeke, wil je een mail sturen naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Soeke.

Contactpersoon: Jolande (06 – 43 68 14 73)