Stichting Zino SparkNaam: Spark
Kan bij katten: onbekend
Zindelijk: nee
Kan loslopen: nee

Graag stel ik jullie voor aan Spark, een speelse en vrolijke labrador pup van 3 maanden oud. Spark staat nog helemaal aan het begin van zijn hondenleventje. Hij heeft nog geen cursussen gevolgd en moet dus eigenlijk alles nog leren.

Mensen, kinderen en dieren worden door Spark vrolijk tegemoet getreden, hij wil graag met ze spelen maar is hierbij, zoals veel puppies, vaak nogal bijterig. Hij heeft echter niet in de gaten dat zijn messcherpe puppy-tandjes pijnlijk kunnen zijn voor mensenhanden. Of Spark bij katten kan is niet bekend. Zijn baasjes hebben geen kat, maar als Spark een kat ziet buitenshuis dan rent hij er achteraan.
Spark heeft niet geleerd in een bench te zijn en hij vindt het erg moeilijk om op tijd zijn rust te nemen. Hij is erg actief en speels maar slaapt slecht en is hierdoor overprikkeld geraakt. Het nieuwe baasje zal hem daarom vooral rust en structuur moeten bieden.

Stichting Zino Spark 1Spark is dus een heerlijke pup die nog heel veel kan en moet leren en daarmee kan uitgroeien tot een stabiele volwassen hond. Hij heeft daarbij wel de hulp nodig van zijn baasje. Door gezondheidsproblemen is zijn huidige baasje hiertoe echter niet in staat. Daarom zijn we voor Spark op zoek naar een nieuwe baas. Een baas die ervaring heeft met het opvoeden van een pup en die hem de rust en structuur kan bieden om op te groeien tot een lieve stabiele huisgenoot.

Bent u of kent u die nieuwe baas? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Spark.

Contactpersoon: Klazien