Naam: Tidus
Ras: golden retriever
Geboortedatum: 8 september 2016
Kan bij katten: onbekend

Mag ik jullie voorstellen aan Tidus? Voor deze lieve, sociale en vrolijke golden van 3 jaar zijn wij vanwege gezinsomstandigheden op zoek naar een nieuwe baas.

Tidus is eigenlijk een probleemloze hond die met bijna alles en iedereen overweg kan. Hij is gewend aan kinderen en is heel voorzichtig met ze, als pup is hij opgegroeid met een baby. Aan katten is Tidus niet gewend; als hij ze buiten tegenkomt jaagt hij er achteraan.

Tidus kan goed een tijdje alleen thuis zijn. In huis is hij rustig en komt hij heel graag knuffelen met de baas. Buiten is hij gehoorzaam en loopt hij veelal netjes aan de riem. Maar hij is ook nieuwsgierig en loopt graag voorop, waardoor hij nog wel eens een beetje kan trekken. Als Tidus los loopt houdt hij de baas in de gaten en komt terug als hij geroepen wordt.

Tidus is een echte golden zoals een golden moet zijn. Hij gaat graag mee wandelen en houdt ervan om lekker, te rennen, te zwemmen en te spelen met de baas of met andere honden.
Zijn huidige baasjes kunnen Tidus helaas niet meer bieden wat hij nodig heeft. Wij zoeken voor Tidus daarom een lieve baas, die genoeg tijd en ruimte om het huis heeft en lekker met hem bezig kan zijn. Als die baas al een lief hondenmaatje heeft vindt Tidus dat helemaal fijn!

Heeft u die warme mand voor Tidus, of weet u iemand die er een heeft staan, neem dan contact op met ons en stuur een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Tidus.

Contactpersoon: Klazien.