Stichting Zino TommyNaam: Tommy
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja
Kan in de auto: ja

Graag stel ik jullie voor aan Tommy! Dit mooie toller reutje van 2 jaar is op zoek naar een nieuwe beste mand omdat zijn huidige baasje hem om gezondheidsredenen niet meer kan bieden wat hij nodig heeft. Tommy is jong en energiek en heeft behoefte aan voldoende uitdaging. Hij houdt ervan om bij zijn baasje in de buurt te zijn en aangehaald te worden. Ook wandelen, spelen met de bal of met andere honden is een favoriete activiteit van Tommy. Dit laatste echter alleen als hij los loopt, want als Tommy aangelijnd is, kan hij uitvallen naar honden die bij hem komen. Hij is daarin wel goed af te leiden door wat brokjes op grond te strooien.

Tommy heeft nog geen cursussen gevolgd bij een hondenschool. Hij kent de basiscommando’s maar moet ook nog veel leren. Een nieuwe baas moet stevig in de schoenen staan en lekker met hem aan de slag willen gaan. Dan kan dit zeker in goede banen geleid worden.

Stichting Zino TommyTommy vindt het moeilijk om dingen die hij heel graag wil hebben weer af te staan. Hij kan dan grommen om zijn buit te verdedigen. Dit is zeker een onderwerp voor training.
In huis is Tommy rustig. Hij is wel alert en reageert op alle geluiden. Het liefst ligt hij dicht bij zijn baasje en geniet van de aandacht. Als hij alleen thuis is, ligt hij lekker op zijn kussen of ergens in de kamer.

Tommy heeft het nodig uitgedaagd te worden en zijn energie kwijt te kunnen. Ook is hij leergierig en vindt hij het leuk om nieuwe dingen te leren. Een nieuwe baas moet dus voldoende aandacht, tijd en ruimte hebben om met Tommy aan de slag te gaan, zodat hij uit kan groeien tot een stabiele volwassen hond. Ben jij of ken jij de baas die Tommy graag verder wil leren de hondenwereld te ontdekken? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Tommy de Toller.

Contactpersoon: Klazien