Wat zou stichting Zino zijn zonder zijn vrijwilligers?

Zonder hen zou er geen goed alternatief voor het aanbieden van honden op advertentie sites zijn. De tijd en liefde die in iedere hond wordt gestoken door onze vrijwilligers is namelijk onbetaalbaar. Het is een superteam, ook achter de schermen altijd meelevend naar elkaar, gezellige woorden en grapjes horen erbij. Als er een hond in acute nood verkeerd staat er altijd iemand klaar om in de auto te springen terwijl de rest van de vrijwilligers op zoek gaat naar oplossingen.
Het zijn niet alleen de mensen die ‘zichtbaar’ in ons team actief zijn, maar er staan zoveel mensen klaar om hulp te bieden. Denk eens aan alle noodopvang gezinnen, screeners, matchmakers, websiteplaatser, gedragstherapeuten, adviseurs, trainers, donateurs en volgers. En ook als we een specifieke oproep doen voor hulp is er altijd iemand bereid om te helpen.

Dat alles is zo hartverwarmend dat het ontroert, zoveel mensen die de honden een warm hart toedragen.
GEWELDIG!

Lieve vrijwilligers,

Dank voor jullie tijd, liefde en aandacht! Wij maken een hele diepe buiging voor jullie.
Op naar het volgende jaar waarin we samen nog meer beste mandjes gaan zoeken voor onze herplaatshonden!

Liefs,
Jolande, Alie & Phaedra