Vul de informatie naar waarheid in. Dat voorkomt eventuele teleurstellingen.
De ruimte in de kolom wordt vanzelf groter als tijdens het invoeren van je antwoord blijkt dat je meer ruimte nodig hebt.
De velden met een • zijn verplichte velden. Zodra het hele formulier ingevuld is, klik je op formulier versturen. Een kopie van het ingevulde formulier wordt automatisch naar je e-mail adres gestuurd.

Persoonlijke informatie

omschrijving kan hier worden geplaatst

Je woonsituatie

De hond

* Bijdrage in de herplaatsingskosten
Voor een herplaatsing vragen we een vaste bijdrage in de onkosten van €80,=. Dit bedrag is inclusief de aanmeldvergoeding en de overdrachtsovereenkomst. De aanmeldvergoeding van €60,= vragen wij je vooraf te betalen. Na een succesvolle herplaatsing zullen wij je een declaratie sturen om het tweede gedeelte van € 20,= te betalen.

Betaling inschrijfkosten
De inschrijfkosten van € 80,= kun je overmaken naar onze bankrekening. Het IBAN-nummer is
NL95 INGB 0007 1125 81 en staat op naam van Stichting Zino. Vermeld bij je betaling 'Herplaatsing naam van je hond'.

Uw inschrijving compleet maken
  • Behalve deze inschrijving hebben we nog enkele aanvullende zaken nodig om de herplaatsing van je hond in behandeling te nemen.
  • Deze kun je als bijlage(n) meesturen met de inschrijving.
  • De aanvullende gegevens die wij nodig hebben, kun je uploaden:
  • Foto’s (jpg’s) van pagina’s uit het paspoort waarop de volgende gegevens staan:
  • - De eigenaar van de hond
  • - Beschrijving van de hond
  • - Identificatie van de hond (het chipnummer)
  • - De laatste vaccinaties van de hond
  • - Enkele foto’s van de hond, waaronder zo mogelijk een rechtopstaande kopfoto (voor onze website).

- Verslagen van gedragsdeskundigen over je hond (als dat van toepassing is).

- De overeenkomst van het asiel als je hond uit het asiel komst.

Je kunt de volgende bestanden uploaden: .jpg, docx en pdf. Daarnaast kun je maximaal 10 documenten uploaden van bij elkaar maximaal 15 MB. Heb je meer documenten, zijn de documenten meer dan 15 MB, dan kun je deze sturen naar stichtingzino@gmail.com, met vermelding van je naam en de naam van je hond. Documenten met andere extensies kunnen wij niet verwerken.

De volgende stap

Nadat wij je inschrijfformulier en de betaling van de inschrijfkosten hebben ontvangen, zullen wij je telefonisch benaderen om je aanmeldingsformulier met je te bespreken.