Vult u alstublieft de informatie naar waarheid in. Dat voorkomt eventuele teleurstellingen.
De ruimte in de kolom wordt vanzelf groter als tijdens het invoeren van uw antwoord blijkt dat u meer ruimte nodig hebt.
De velden met een • zijn verplichte velden. Zodra het hele formulier ingevuld is, klikt u op formulier versturen. U ontvangt automatisch een kopie van het ingevulde formulier op uw e-mail adres.

Uw Persoonlijke Informatie

omschrijving kan hier worden geplaatst

Uw Woonsituatie

Uw Hond

* Uw bijdrage in de herplaatsingskosten
Voor een herplaatsing vragen we een vaste bijdrage in de onkosten van € 67,50. Dit bedrag is inclusief de inschrijfkosten (€ 25,00) en de overdrachtsovereenkomst. Het inschrijfgeld van € 25,00 vragen wij u vooraf te betalen. Na een succesvolle herplaatsing zullen wij u een declaratie sturen om het tweede gedeelte van € 42,50 te betalen.

Betaling inschrijfkosten
De inschrijfkosten van € 25,00 kunt u overmaken naar onze bankrekening. Het IBAN-nummer is
NL95 INGB 0007 1125 81 en staat op naam van Stichting Zino. Vermeld bij uw betaling ‘Herplaatsing naam van uw hond’.
Uw inschrijving compleet maken
  • Behalve deze inschrijving hebben we nog enkele aanvullende zaken nodig om de herplaatsing van uw hond in behandeling te nemen.
  • Deze kunt u als bijlage(n) meesturen met de inschrijving.
  • De aanvullende gegevens die wij nodig hebben zijn kunt u uploaden:
  • Foto’s (jpg’s) van pagina’s uit het paspoort waarop de volgende gegevens staan:
  • - De eigenaar van de hond
  • - Beschrijving van de hond
  • - Identificatie van de hond (het chipnummer)
  • - De laatste vaccinaties van de hond
  • - Enkele foto’s van de hond, waaronder zo mogelijk een rechtopstaande kopfoto (voor onze website).

- Verslagen van gedragsdeskundigen over uw hond (als dat van toepassing is).

- De overeenkomst van het asiel als uw hond uit het asiel komst.

U kunt de volgende bestanden uploaden: .jpg, docx en pdf. Daarnaast kunt u kunt maximaal 10 documenten uploaden van bij elkaar maximaal 15 MB. Hebt u meer documenten, zijn de documenten meer dan 15 MB, dan kunt u deze sturen naar stichtingzino@gmail.com, met vermelding van uw naam en de naam van uw hond. Documenten met andere extensies kunnen wij niet verwerken.

De volgende stap

Nadat wij uw inschrijfformulier en de betaling van de inschrijfkosten hebben ontvangen, zullen wij u telefonisch benaderen om uw aanmeldingsformulier met u te bespreken.