Vrijwilligers gezocht

Vele handen maken het werk bij Stichting Zino lichter!

Stichting Zino is voortdurend op zoek naar hondenliefhebbers of die willen helpen bij de vrijwilligersactiviteiten van Stichting Zino. Denk hierbij aan:

• Screenen van nieuwe aanmeldingen.
  • De hulp bij het herplaatsen van de honden.
  • De Groepen van Stichting Zino op Facebook volgen en beheren.
  • De donateurs bedanken samen met een andere vrijwilliger.
  • Advertentiesites volgen en reageren op deze advertenties.
  • Organiseren van Stichting Zino wandelingen of evenementen voor de promotie van Stichting Zino.
  • Mensen die voor ons noodopvang willen verzorgen (zie ook de uitleg over de noodopvang van stichting Zino).
  • Gedragsdeskundigen die adviezen willen geven bij problemen bij een herplaatser of een stukje over een gedragsprobleem willen schrijven voor op onze website.
  • Of misschien weet jij wel iets leuks als nieuwe vrijwilliger.

Heb je tijd en vind je het leuk om je in te zetten voor ons, voor stichting Zino? Stuur een mail naar: info@stichtingzino.nl.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers die willen helpen herplaatsen. Vrijwilligers die kennis hebben van honden passend bij de rasgroepen waarop wij ons richten: de middelgrote jachthonden. En dat zijn niet alleen voor de Friese Stabij, de wetterhoun, golden retrievers en labrador retrievers. Ook voor bordercollies, heidewachtels en Drentse patrijzen willen wij de kennis van het ras in huis hebben om voor een rassen een nieuwe herplaatsgroepen te starten. Wij zoeken hiervoor hondenliefhebbers met hart voor een ras, liefst zelf in bezit van een hond van dat ras.

Is er voor jouw hondenras geen goede en veilige manier van herplaatsen en heb je zin en tijd om dit voor jouw ras (en kruisingen van dit ras) met ons op te zetten? Stuur dan een mail naar: info@stichtingzino.nl

Wat biedt Stichting Zino:

• Een leuk, gezellig team.
  • Tweemaal per jaar een teamdag.
  • Stichting Zino-shirt.
  • Gezellig overleg .
  • Een eindejaarsverrassingsdankjewel.
  • Voor de herplaatsvrijwilliger een telefoon met abonnement.

Voordat je aan de slag gaat, gaan we met je in gesprek via de telefoon en kijken we samen wat bij je past. Wil je beginnen, dan werken we met een uitgebreid inwerkschema. En je kunt altijd terugvallen op het team.