Gastgezinnen gezocht

Bij herplaatsingen gaat een hond in de regel rechtstreeks van het oude baasje naar het nieuwe baasje. Soms is dat niet mogelijk en moet een hond met spoed in noodopvang worden geplaatst. Bijvoorbeeld omdat zijn baasje plotseling is overleden. Het gaat dus om uitzonderlijke situaties, Stichting Zino heeft geen asielfaciliteiten. We streven naar een landelijk dekkend netwerk, zodat een hond altijd snel naar zijn tijdelijke onderkomen kan worden gebracht of snel voor de noodopvang kan worden opgehaald.

Kun je in geval van nood een hond opvangen?

Stichting Zino zoekt continu mensen die in geval van nood een hond kunnen opvangen. Als je tijdelijk een hond een mandje kunt geven, kun je je aanmelden via het onderstaande aanmeldformulier. Ruime ervaring met honden is vanzelfsprekend vereist. Als je je hebt aangemeld, zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen. Ken je iemand, dan kun je ons dat ook laten weten.