Aanmelding om uw hond te herplaatsing via Stichting Zino

Wanneer kan Stichting Zino u helpen met herplaatsen?
Hebt u onze hulp nodig voor de herplaatsing van uw hond? Wij kunnen u zonder meer helpen als het gaat om een Friese stabij, een wetterhoun, en golden retriever, labrador retriever of een hond andere middelgrote staande of drijvende jachthond, zoals debordercollie, de heidewachtel of de Drentse patrijs. Het gaat er niet om of uw hond een stamboon heeft. Ook bij het herplaatsen van kruisingen van en met deze rassen kunnen we u helpen. Hebt u een hond van een ander ras, dan adviseren wij u om toch‘contact’ met ons op te nemen. Soms heeft een van onze vrijwilligers ook kennis van dat ras en kunnen wij u toch helpen met herplaatsen.

Hoe kunt u zich bij Stichting Zino aanmelden om uw hond te herplaatsen?
Als u een hond wilt aanmelden voor herplaatsing, downloadt u dan het aanmeldingsformulier Hond zoekt nieuw mandje en vul deze in. Het ingevulde formulier stuurt u als Word-document naar info@stichtingzino.nl. Stuur ons geen pdf-documenten, deze kunnen wij niet verwerken. Om de herplaatsing sneller te laten verlopen, vragen wij om de inschrijfkosten zo snel mogelijk over te maken (zie instructies inschrijfformulier) en een paar foto’s van uw hond mee te sturen met het inschrijfformuliernaar info@stichtingzino.nl. Er wordt zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opgenomen door het bestuur of door een van de vrijwilligers die u zal begeleiden bij het herplaatsen. Wilt u eerder in contact komen met Stichting Zino, herplaatsing & bemiddeling van honden, is dat mogelijk. Onze contactgegevens vindt u bij ‘contact’ . Stichting Zino is bereikbaar tussen 14.00 en 20.00 uur.

Hoe kunt u zich bij Stichting Zino aanmelden als u een herplaatser wilt?
Hebt u interesse in een herplaatser, dan kunt u zich opgeven als potentiële baas. Downloadt dan het aanmeldformulier Ik zoek een nieuwe hond en vul deze in. Het ingevulde formulier stuurt u als Word-document naar info@stichtingzino.nl. Stuur ons geen pdf-documenten, deze kunnen wij niet verwerken. Over de speciale werkwijze kunt u meer lezen bij Stichting Zino .

Problemen met aanmelden?
Als het u niet lukt om het aanmeldformulier in te vullen, kunt u Stichting Zino, herplaatsing & bemiddeling van honden een e-mail sturen (info@stichtingzino.nl) of bellen (onze contactgegevens vindt u bij ‘contact’) en stichting Zino helpt u verder. Herplaatsen is een moeilijke stap. Wij begrijpen het gevoel wat erbij komt kijken.