Vul de informatie naar waarheid in. Dat voorkomt eventuele teleurstellingen.
De ruimte in de kolom wordt vanzelf groter als tijdens het invoeren van je antwoord blijkt dat je meer ruimte nodig hebt.
De velden met een • zijn verplichte velden. Zodra het hele formulier ingevuld is, klik je op formulier versturen. Een kopie van het ingevulde formulier wordt  automatisch naar je e-mail gestuurd.

Persoonlijke Informatie

Je woonsituatie

De hond die je zoekt

Betaling inschrijfkosten

• Voor de inschrijving op onze kandidatenlijst vragen wij je om éénmalig € 22,50 inschrijfkosten over te maken naar onze bankrekening. Het IBAN-nummer is NL95INGB0007112581 en staat op naam van Stichting Zino. Vermeld bij je betaling ‘Inschrijving kandidatenlijst’.

• De volgende stappen

• Nadat wij je inschrijfformulier en de betaling van de inschrijfkosten hebben ontvangen, zullen wij je gegevens controleren en invoeren in onze kandidatenlijst. Als er een hond wordt aangemeld voor herplaatsing die past bij je profiel, nemen wij contact met je op.

• Belangrijk! Schrijf je ook in voor onze nieuwsbrief

• Als er een nieuwe hond wordt aangemeld voor een herplaatsing, versturen wij daarover een nieuwsbrief (e-mail). Op onze website www.stichtingzino.nl kun je je daarvoor aanmelden. Dan kun je volgen welke honden ons zijn aangeboden voor herplaatsing. Waarom is dat belangrijk? Als je je bijvoorbeeld hebt opgegeven voor een hond van 2 tot 3 jaar, selecteren wij je niet als kandidaat voor een 5-jarige hond. Uit de praktijk weten we dat mensen toch ‘op slag verliefd’ kunnen worden op een bepaalde hond die buiten hun oorspronkelijke wensen valt. Je kunt dan reageren op de mail en aangeven dat je toch graag voor zo’n hond in aanmerking komt

• Als je niet meer op zoekt bent naar een hond

• Het kan zijn, dat er al een hond op je pad komt voordat wij je geselecteerd hebben voor een herplaatser. Of dat je persoonlijke omstandigheden wijzigen en je (tijdelijk) geen kandidaat wilt of kunt zijn. Stuur ons dan een mail (stichtingzino@gmail.com) en laat het ons weten. We halen je dan van de kandidatenlijst af. Of we kunnen je tijdelijk op 'on hold' zetten, maximaal drie maanden. Je hoeft tijdens die drie maanden niet opnieuw de aanmeldvergoeding te betalen als je weer van 'on hold' af gaat. Hierdoor blijft onze lijst met zoekenden up to date.

• Nog vragen?

• Als je nog vragen hebt, kun je een mail sturen naar stichtingzino@gmail.com