Vult u alstublieft de informatie naar waarheid in. Dat voorkomt eventuele teleurstellingen.
De ruimte in de kolom wordt vanzelf groter als tijdens het invoeren van uw antwoord blijkt dat u meer ruimte nodig hebt.
De velden met een • zijn verplichte velden. Zodra het hele formulier ingevuld is, klikt u op formulier versturen. U ontvangt automatisch een kopie van het ingevulde formulier naar uw e-mail adres.

Uw Persoonlijke Informatie

Uw Woonsituatie

De hond die u zoek

Betaling inschrijfkosten

• Voor de inschrijving op onze kandidatenlijst vragen wij u om eenmalig € 17,50 inschrijfkosten over te maken naar onze bankrekening. Het IBAN-nummer is NL95INGB0007112581 en staat op naam van Stichting Zino. Vermeld bij uw betaling ‘Inschrijving kandidatenlijst’.

• De volgende stappen

• Nadat wij uw inschrijfformulier en de betaling van de inschrijfkosten hebben ontvangen, zullen wij uw gegevens controleren en invoeren in onze kandidatenlijst. Als er een hond wordt aangemeld voor herplaatsing die past bij uw profiel, nemen wij contact met u op.

• Belangrijk! Schrijf u ook in voor onze nieuwsbrief

• Als er een nieuwe hond wordt aangemeld voor een herplaatsing, versturen wij daarover een nieuwsbrief (e-mail). Op onze website www.stichtingzino.nl kunt u zicht daarvoor aanmelden. Dan kunt u volgen welke honden ons zijn aangeboden voor herplaatsing. Waarom is dat belangrijk? Als u zich bijvoorbeeld hebt opgegeven voor een hond van 2 tot 3 jaar, selecteren wij u niet als kandidaat voor een 5-jarige hond. Uit de praktijk weten we dat mensen toch ‘op slag verliefd’ kunnen worden op een bepaalde hond die buiten hun oorspronkelijke wensen valt. U kunt dan reageren op de mail en aangeven dat u toch graag voor zo’n hond in aanmerking komt

• Als u niet meer op zoekt bent naar een hond

• Het kan zijn, dat u er al een hond op uw pad komt voordat wij u geselecteerd hebben voor een herplaatser. Of dat uw persoonlijke omstandigheden wijzigen en u (tijdelijk) geen kandidaat wilt of kunt zijn. Stuur ons dan een mail (info@stichtingzino.nl) en laat het ons weten. We halen u dan van de kandidatenlijst af. Of we zetten u tijdelijk op ‘on hold’ totdat u aangeeft weer kandidaat te zijn (U hoeft niet opnieuw inschrijvingskosten te betalen als u weer van ‘on hold’ af gaat.)

• Nog vragen?

• Als u nog vragen hebt, kunt u een mail sturen naar info@stichtingzino.nl