Mogen wij even jullie aandacht??
Stichting Zino Speeltjes LilianEen tijdje terug werden wij, Stichting Zino, benaderd door Lilian met de vraag of wij haar konden helpen met de herplaatsing van Jip, haar Friese stabij. Jip zou worden opgeleid tot begeleidingshond om Lilian in het dagelijkse leven te helpen haar meer zelfstandig te laten zijn. Helaas bleek dat Jip hiervoor niet geschikt was. Inmiddels hebben we voor Jip een nieuwe warme mand gevonden.

Lilian staat op de wachtlijst bij Stichting SAAC, die haar helpt met de zoektocht naar een geschikte hond en deze samen met haar op te leiden tot een goede begeleidingshond. Echter ontbreken de financiële middelen. Dit soort honden wordt niet altijd vergoed door de zorgverzekering of de gemeente.
Het verhaal van Lilian heeft ons geraakt en wij willen haar graag helpen door dit te delen met jullie. Lilian maakt superleuke hondenspeeltjes, halsbanden, tuigjes en vlooienbanden, die ze te koop aanbiedt op Marktplaats. Daarbij is ze ook een doneer-actie gestart. Om meer te weten te komen over Lilian kunnen jullie een kijkje nemen op haar website. Op deze website zijn ook de links te vinden naar haar aanbiedingen op Marktplaats en de doneer-actie.
Helpen jullie mee om de wereld voor Lilian groter te maken?

Team Stichting Zino