Syb Sybrandt

Geboortedatum: 23 juni 2013
Zindelijk: ja
Kan loslopen: ja

Graag brengen wij Syb, een bruin/witte Friese stabijna van 6 jaar, onder jullie aandacht. Syb is rustig, vriendelijk en luistert goed naar zijn baasjes.

Waarom zoeken de baasjes een nieuw mandje voor Syb? Het eerste baasje, waar Syb als pup is gaan wonen, ging verhuizen en daar mocht geen hond in huis gehouden worden. De ouders van dit baasje hebben toen besloten om Syb in huis te nemen. Helaas zijn ze tot de ontdekking gekomen dat zij geen echte hondenliefhebbers zijn. Daarom willen ze voor Syb het beste en dat is een warm mandje bij een baas waar hij écht welkom is.

Naar kinderen is Syb zachtaardig, hij is opgegroeid met 2 kleine kinderen. Onbekende kinderen en volwassenen moet Syb even aan wennen. Hij kan prima een aantal uren alleen zijn. Syb is graag buiten maar kan zich binnen ook goed gedragen en is graag bij je.

Buitenshuis is Syb rustig, maar waaks en houdt graag het erf voor de baas in de gaten of vangt muizen en ander ongedierte. Regen houdt hij niet van, dan blijft hij liever binnen.

Syb kan niet geplaatst worden bij volwassen katten, hier reageert hij fel op. Hij kan prima met andere honden, kippen in een ren, paarden en koeien.

Wij zoeken voor Syb een baas die met hem wil spelen en actief bezig te zijn. Syb kent veel commando’s en vindt het leuk om getraind te worden. Hij heeft de puppytraining gevolgd en 3 gevorderden trainingen, gericht op gehoorzaamheid en behendigheid. Syb kan ook vervoerd worden in een bakfiets en fietskar.

Wil jij Syb een warm mandje geven? Vind jij het leuk om met deze leuke, lieve hond verder te trainen? Bijvoorbeeld een jachttraining? Stuur dan een mail naar stichtingzino@gmail.com o.v.v. Syb-Sybrandt.

Contactpersoon: Lindy